Το Journal 29 είναι ένα interactive book game σχεδιασμένο από το Δημήτρη Χασαπάκη, που κάποιοι μπορεί να τον γνωρίζουν και από το άκρως εθιστικό παιχνίδι ΝΟΝΕ*. Σε αυτή την περίπτωση οι γρίφοι έρχονται με τη μορφή βιβλίου. Πέρα από το αντίτυπό σας θα χρειαστείτε μολύβι, γόμα, χάρακα και θεία έμπνευση. Η ιστορία αφορά την ομάδα […]
Όταν τα φώτα του Κάστρου σβήνουν, η μόνη σου ελπίδα για να μη γίνεις γεύμα είναι να κερδίσεις χρόνο κάνοντας ερωτήσεις στους ενοίκους του.. Δείτε τι μας απάντησαν στην περιέργειά μας, που ευτυχώς δεν σκότωσε τη γάτα. 1) Καλύτερα αθάνατος ή όχι και γιατί; Αθανασία ξεκάθαρα, γιατί ο μεγαλύτερος φόβος του ανθρώπου είναι […]
Το Fear of the Dark, το Mindtrap Πειραιά και το Darkwood Village ένωσαν τις δυνάμεις τους για το κορυφαίο escaping – survival event του καλοκαιριού. Ένα τρίωρο παιχνίδι γρίφων, επιβίωσης και διαδραστικότητας σε έναν μοναδικό χώρο στο κέντρο της Αθήνας. Στα 1.600 τμ ενός παλιού ξενοδοχείου διαδραματίζεται μια μοναδική ιστορία με πρωταγωνιστές τους παίκτες! Ένα […]
Με κάθε εισιτήριο ημερήσιο έχετε πρόσβαση σε όλες τις δράσεις της ημέρας! Απο τις 19:30 που ξεκινάνε τα Workshop έως και το μεγάλο καθημερινό πάρτι με Live Band ή Dj Set! Επιπλέον καθημερινά σας περιμένουν Cosplay Super Guests, HorrorVR Experiences,Kryolan Horror MakeUp for All, Προβολές Horrorant Film Festival, Juggling Show, “HorrorSenses™” Mini Escape Games, “FreakMaze™” […]
Σε ποιον δεν αρέσουν τα ταξίδια, να φεύγει ψυχή και σώμα μακριά και να ξεχνιέται γεμίζοντας νέες εικόνες κι εμπειρίες! Όταν μάλιστα το ταξίδι σου είναι εκτός Ελλάδας, μπαίνεις στον πειρασμό να εξερευνήσεις τα escape rooms της πόλης που σε φιλοξενεί: Εδιμβούργο – Σκωτία Ο χώρος που επισκεφτήκαμε ονομάζεται “Can You Escape?” κι επιλέξαμε […]
Ένας νέος χώρος δημιουργήθηκε στην Αθήνα τώρα τον Σεπτέμβριο που μένει να τον ανακαλύψεις. Το «Πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο» , το γνωστό ψυχολογικό παιχνίδι , δημιουργήθηκε τώρα σε ένα φυσικό χώρο στην Πλατεία Ψυρρή και σκοπό έχει να σε κάνει να παίξεις μέχρι «σκοτωμού». Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως τα πράγματα….
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Mystery Lab σε συνεργασία με την Hellenic Seaways παρουσιάζουν το πρώτο Escape Room σε Πλοίο. Οι επιβάτες του Νήσος Ρόδος έχουν να επιλέξουν ανάμεσα από δύο σενάρια, δωμάτια απόδρασης. Το Lost Revised και το Captain James Secret. Οι κρατήσεις γίνονται μέσα από την ιστοσελίδα mysterylab.gr αλλά και μέσα στο πλοίο. Απαραίτητη προϋπόθεση της κράτησης […]
Μια εποχή τελείωσε και μια νέα πρόκειται να ξεκινήσει. Εσείς παίξατε το δικό σας σημαντικό ρόλο στο πέρασμα των χρόνων και για αυτό βρίσκεστε εδώ. Βρίσκεστε εδώ για να ψηφίσετε ποιος είναι ο νικητής. Τρεις είναι οι υποψήφιοι. O Rizlow, ο Othemm και ο Thodir. Othemm ο πατέρας της ανθρωπότητας και του συναισθήματος. Rizlow ο πατέρας […]
Παρουσίαση του The Urban Game Locked στον Πειραιά 19, 20, 21 Μαΐου, 26, 27, 28 Μαΐου, 2, 3, 4 Ιουνίου Στον Αρχαιολογικό Χώρο των Νεώσοικων της Ζέας (Ακτή Μουτσοπούλου και Σηραγγείου Μετά την περσινή επιτυχή του εφαρμογή, το The Urban Game επιστρέφει και φέτος μετατρέποντας τον αρχαιολογικό χώρο των Νεώσοικων της Ζέας σε Escape Room. […]
Το Quizdom είναι η μεγαλύτερη ελληνική εφαρμογή με 2 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Σε συνεργασία με την Game Over, την μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία κατασκευής θεματικών δωματίων απόδρασης η οποία αριθμεί 100 δωμάτια σε 10 Ευρωπαϊκές χώρες, παρουσιάζει το “Quizdom Escape Room”, ένα πρωτότυπο θεματικό Escape Room δράσης και γνώσης στο VILLAGE shopping & more, στο Ρέντη. […]
Η νέα τρέλα στο “escaping” που θα γίνει μανία, λέγεται “Φονικά κοκτέιλ”, ένα διαδραστικό Εscape Room Game στο Apartment Athens Club, με το δημοφιλή performer Διονύση Ζάχο. Βρίσκεσαι με την παρέα σου σ’ένα μπαρ και πίνεις το κοκτέιλ που παρήγγειλες.…σε ένα χώρο γεμάτο κόσμο και άλλες παρέες escapers που διασκεδάζουν !!! Mojitman, Mai Die, Caipethenia ή […]
Το myescaperhodes.gr μας έστειλε ένα όμορφο άρθρο-έρευνα για δωμάτια απόδρασης στην Ελλάδα, έναν απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας τους, που αποτελεί το πρώτο στάδιο της έρευνας του Κυριάκου, ιδιοκτήτη της εταιρίας My Escape στην Ρόδο. Σε επόμενο στάδιο της έρευνας στόχο έχει την ανάλυση του κλάδου μέσω δημογραφικών χαρακτηριστικών του πελάτη( ηλικία, φύλο,ενδιαφέροντα, λόγος συμμετοχής). Μέχρι το δεύτερο […]